måndag 26 juli 2010

Semester

Nu är det semester! Tyvärr verkar jag ha missat det fina vädret... Nåja. Det kanske kommer tillbaka. Jag har mest suttit vid datorn i helgen. Tråkigt.

Idag har jag plockat fram mina gamla jongleringskäglor ur klädkammaren och prövat lite. Jag har aldrig lärt mig det där... Tre bollar klarar jag hyfsat, men inte käglor. Undrar om jag har för dålig koordinationsförmåga eller om jag bara behöver öva mer? Jag övade ju en del förr... inte jättemycket, men en del. Jag har också varit ner på stan en liten sväng, men tröttnade ganska snabbt på det. 

Jag var till Hova och såg den där eldshowen förra lördagen i alla fall. Lade upp ett litet kort klipp på Youtube därifrån.

1 kommentar:

Ronja sa...

Du behöver bara öva mer! Jag vill minnas att du iaf behärskade tekniken litegrann "förr i tiden" :) Öva på! Men kom hem till Roslagen en sväng först, för jag är ledig nästa vecka, så då kan vi hitta på nånting. Om jag inte måste sy ;) kramis