lördag 10 januari 2009

Helg igen

Skönt med helg igen, i veckan har jag varit på jobb i Karlstad så det är skönt att vara hemma också.

Men usch vad lätt det är att fastna vid datorn. Jag tänkte ju bara logga in lite snabbt, starta ett par byggnationer på Travian och kolla saldo på bankkontot, men nu har jag suttit här i över en timme och jag har inte ens ätit frukost än.

Jag hade ju tänkt att jag skulle ut och testa kameran lite mer idag också. Vädret är inte alltför inspirerande, mulet och snön har smält, men det verkar vara uppehåll i alla fall så det får väl duga. Jag borde ha köpt en väska till kameran, men kunde inte bestämma mig för vilken sort jag skulle ha. Man tycker att det borde varit lättare än att välja kamera... Men kamera hade jag ju kollat på via Internet i några dagar, och bestämt mig för två alternativ så det var bara att välja mellan dem sen i affären.

Nä, nu får jag ta och äta frukost i alla fall, och någon liten fotopromenad blir det väl. Eller en lång. Jag får se. Det är nog bäst att jag stänger av datorn i alla fall.

Inga kommentarer: