lördag 17 oktober 2009

Höstfotografering

Idag var det faktiskt fint väder på förmiddagen, så då tog jag med mig kameran och gick ut för att ta lite höstbilder. det är ju så mycket vackra färger så här års. Jag passade på att ta lite bilder med mitt ganska nya teleobjektiv också. Mest jagade jag fåglar med det, men de vill ju inte sitta stilla, de små rackarna. Och när de väl gör det så hittar man dem inte. Några bilder på skator blev det i alla fall. Sedan kom jag väl inte jättenära trots att jag har mitt teleobjektiv, men det går ju att beskära lite också om det inte ska förstoras upp.

Sedan har jag mest slappat resten av dagen, suttit vid datorn och så.

Får väl slänga upp ett par bilder också. Jag orkade inte gå igenom jättenoga så det är inte säkert att det är de bästa, men ändå.


Fina färger tycker jag.




Den på skatan är beskuren, jag var inte riktigt så nära.

Inga kommentarer: