lördag 24 april 2010

Fototävling på jobbet

Vi har i några veckor nu haft en liten fototävling på vår avdelning på jobbet. Kul! Humlan jag visade förut kom tyvärr för sent för att vara med när vi hade tema "våren", men strunt samma. Denna vecka hade vi tema grönt, denna bild var mitt bästa bidrag, enligt mig:

Tyvärr fick den inga röster, de flesta rösterna gick till ett grönt monster i en soptunna, en kul bild men med rätt dålig bildkvalité. Nåja, tävlingen är ju bara på skoj och vem som vinner kvittar ju egentligen, det är mest bara kul att se vad folk hittar på. Denna vecka har vi temat "vatten". Undrar om jag ska ta mig iväg någonstans och fota ett vattenfall eller en sjö, eller om jag kanske ska försöka mig på några sådana där närbilder på vattendroppar som landar i ett vattenglas... Kanske både ock, om jag hinner och orkar. Vi får ha upp till tre bilder per person.

Inga kommentarer: