torsdag 25 juni 2009

Hus

Jag och pappa hittade ett jättegulligt hus ungefär två mil från Skövde när vi satt och fastighetssurfade under midsommarhelgen. Nu är det ju inte riktigt läge för hus för min del, det enda som gör att jag bor här är ju mitt nuvarande jobb och skulle jag bli av med det eller hitta något annat jobb så har jag ingen anledning alls att bo kvar, men ändå. Det ser så fint ut på bilderna så jag måste nog åka dit och titta i alla fall.

Lite sugen blir jag allt, nu när lillasyster har skaffat eget hus och så. Skillnaden är väl att hon är gift och de har var sitt jobb i närheten av det huset, och dessutom är de rätt nära resten av släkten (hennes och min, inte hans).

Nej, jag tänker inte länka till huset, för om jag trots allt skulle vilja köpa så vill jag ju inte bli överbjuden av någon som inte skulle hittat det om det inte vore för min blogg. Visserligen tror jag egentligen inte att någon annan än mina bekanta, som inte bor här i närheten, läser min blogg. Men man vet ju aldrig.

1 kommentar:

Lillasyster 3 ^^ sa...

åk och kolla! :D det var hur fint som helst på bilderna! :) <3