söndag 8 februari 2009

Bildutmaning

Jag fick en bildutmaning av Lisa.

Så här gör man: Gå in i mappen mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen. Visa bilden på bloggen och skriv något om den. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Det blev den här bilden:


Det är min lillebror, han brukar inte vara så där långhårig, antar att han inte hade varit till frisören på länge... Inte en särskilt bra bild heller. Men jag ville inte fuska och sortera om mapparna eller något innan, idén var väl att det skulle vara en slumpmässigt utvald bild, typ. Bilden är tagen sommaren 2007, på en strand i Luleå.

Lisa skickade bara till en person, och jag vet inte om jag kan hitta på 6 personer att skicka till så jag tar bara en jag också. Emma, du är utmanad!

Inga kommentarer: