söndag 8 februari 2009

Solglimtar

Det var som sjutton, solen tittade faktiskt fram litegrann emellanåt idag. Och det på en ledig dag! Lite vitt var det också, även om det var töväder.

Jag tog med mig kameran ut, men gick inte så långt. Naturligtvis kom det en massa moln precis när jag var ute, men lite solglimtar blev det i alla fall. Idag lekte jag lite med exponeringskompensationen i alla fall, men jag använde autoläget rätt mycket också.

På onsdag ska det vara ett informationsmöte före fotokursen, där vi ska få veta lite mer om hur upplägget är och så. Plus att läraren ska få veta lite mer om vad vi förväntar oss och vad vi har för förkunskaper (och vad vi har för kameror), så att han kan anpassa kursen lite efter det. Det ska bli intressant, hoppas det blir en kul kurs.

Jag funderade på att lägga upp någon bild här, men de var inte så intressanta. Skog och inte något märkvärdigt. Då var nästan förra veckans promenadbilder roligare.

Inga kommentarer: